.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با هر گونه گرانفروشی در بازار
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از برخورد با هر گونه سوء استفاده و گرانفروشی در بازار خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  در نشست مشترک روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، روسای بسیج اصناف، روسای ادارات تعزیرات حکومتی و روسای ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های سراسر استان، گفت: با هر گونه سوء استفاده و گرانفروشی در بازار برخورد خواهیم کرد.

او افزود: در شرایطی که ما هم اکنون درگیر جنگ اقتصادی هستیم قطعاً شاهد تبعاتی در سطح بازار خواهیم بود و عده‌ای قصد سوء استفاده از فضای موجود را خواهند داشت.

قوانلو گفت: به هم خوردن عرضه و تقاضا بنا به وجود برخی فضای روانی، گرانفروشی و احتکار کالا از تبعات این جنگ اقتصادی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: در جنگ اقتصادی باید از تمامی ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد که یکی از این ظرفیت‌ها بسیج است.

قوانلو گفت: مزیت بسیج اصناف این است که از خود بازار شکل گرفته و این نهاد با اتاق‌های اصناف ارتباط نزدیکی دارد.

او با اشاره به کمبود نیروی بازرس در بازرسی از واحد‌های صنفی، افزود: با توجه به تفاهم نامه ایجاد شده مقرر شد در مرحله اول ۲۰۰ بازرس از بسیج اصناف به سطح بازرسین بازار استان اضافه شده و سازمان یافته‌تر از قبل بر بازار نظارت داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: یقیناً حضور این بازرسان باعث آرامش در سطح بازار خواهد شد و شاهد ثبات بیشتر در بازار خواهیم بود.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.